CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »


ΠΟΤΕ

Απόψε δεν θα κοιμηθώ
Πάλι θα σε σκέφτομαι
Θα περιμένω να έρθεις να μου χαμογελάσεις
Και γλυκά να αποχωρίσεις πάλι
Από ένα όνειρο που δεν έχει τέλος.

Πολλές φορές σε αναζήτησα
Πίσω από σκοτεινά μονοπάτια του μυαλού μου
Όμως το φως ποτέ δεν φάνηκε
Κάθε ξημέρωμα και ένας ακόμη θάνατος.

Η μέρα φαίνεται θολή
Και η καρδιά μου σκουριασμένη
Προσπάθησα να σου εξηγήσω το γιατί
Τα λόγια όμως χάνονται σαν θα βρεθώ μπροστά σου.

Η παράνοια σε μαγεύει
Και η λογική σκοτώνει κάθε τι ζωντανό
Πετάω δίχως φτερά
Ξέρω, μια μέρα θα χαθώ.

Το ματωμένο σύννεφο ποτέ δεν θα δακρύσει
Είναι τα χέρια του άγρια και η καρδιά του πέτρα
Θέλω να ξέρεις πως ότι και αν κάνω
Το δάκρυ μου θα κυλάει πίσω στο παρελθόν.

Γιατί να είσαι μακριά?
Η λογική μου λέει όχι μα η καρδιά μου ναι
Κάθε μου βήμα μοιάζει ακίνδυνο
Έως ότου βρεθώ στην άκρη του γκρεμού σου.

Τρέμει η φωνή μου σαν μιλώ
Το χάδι σου είναι απατηλό
Μακάρι να μπορούσα το χρόνο να γυρίσω
Όλα γυρίζουνε μα τίποτα δε μένει σταθερό.

Πέρασα νύχτες άσαρκες
Ποτέ δεν έχασα την πίστη μου σε σένα
Δώσε μου την αγάπη μου
Και όλα γύρω μου θα πάψουνε να μοιάζουνε σαν ξένα.

Γιώργος Μακρίδης

1 σχόλια:

Metalicus είπε...

Aplo kai synama taksidiariko.Bravo!