CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »


Ενα το χελιδονι κι η Άνοιξη ακριβή
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή
Θέλει νεκρούς χιλιάδες να 'ναι στους Τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους.

Θε μου Πρωτομάστορα μ' έχτισες μέσα στα βουνά
Θε μου Πρωτομάστορα μ' έκλεισες μες στη θάλασσα!

Παρθηκεν απο Μαγους το σωμα του Μαγιου
Το 'χουνε θαψει σ' ενα μνημα του πελαγου
Σ' ενα βαθυ πηγαδι το 'χουνε κλειστο
Μυρισε το σκοταδι κι ολη η Αβυσσο.

Θε μου Πρωτομαστορα μεσα στις πασχαλιες και Συ
Θε μου Πρωτομαστορα μυρισες την Ανασταση!

Σαλεψε σαν το σπερμα σε μητρα σκοτεινη
Το φοβερο της μνημης εντομο μες στη γη
Κι οπως δαγκωνει αραχνη δαγκωσε το φως
Ελαμψαν οι γιαλοι κι ολο το πελαγος.

Θε μου Πρωτομαστορα μ' εζωσες τις ακρογιαλιες
Θε μου Πρωτομαστορα στα βουνα με θεμελιωσες!

Οδυσσέας Ελύτης